Tudatosság

“Korona-válság” a vállalkozásodban

Avagy mit tehetsz az egyéni válságod megelőzése és a pozíciód megtartása érdekében


RUGALMASSÁG
Ha bekeményítesz, és megtartod az áraidat, szabályaidat, ügyfeleket, vásárlókat veszíthetsz. Hallgasd meg a közösséged, szükség esetén dolgozz kis kedvezménnyel vagy részletfizetéssel, hogy megőrizd a kapcsolataid. Ne felejtsd el, ha most vevőket veszítesz, később sokkal több munkával tudsz újakat szerezni.

ÚJ CSATORNÁK
Használd ki a lehetőségeid. Nyiss új platformok felé, ismerd meg a LinkedIn, a Zoom alkalmazásokat, aknázd ki az online lehetőségeid, mert jelen helyzetben a virtuális megoldásokkal tudsz fenn maradni.

KOMMUNIKÁCIÓ
Fontos az online kommunikáció, de most a belső kommunikációra gondolunk.Mivel ez egy új helyzet, kommunikáld az ötleteid, a változásokat a munkatársaid, a partnereid felé, hogy könnyebben megértsék mi miért történik.

VILÁGKÖZÖSSÉG
Nem vagy egyedül! A világon mindenkit érint ez a helyzet, beszélj nyíltan a kudarcaidról, sikereidről. Kommunikálj nyíltan, ezzel nem csak a régi ügyfeleid bizalmát tudod megerősíteni, de új ügyfeleket is szerezhettek.


CSAK AZ ONLINE
Online-osíts! A fizikai boltok szépen lassan bezárnak, ismerek olyan éttermet, aki átállt házhoz-szállításra, mert így tud fenn maradni anyagilag, a korábbi bezárások okozta nehézségek miatt is. Az ő példájukból okulva, gondold át a termékeid, fejlessz újakat, ha kell és állj át az online értékesítésre. Gondold át, mi az, ami a jelen helyzetben szükséges termék, szolgáltatás és ezeket építsd elsősorban.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük